Nëse keni nxënës, me siguri keni luftuar me to shumë herë për ti bërë detyrat e shtëpisë. Ndonjëherë është e vështirë të motivohen fëmijët që të kryejnë të gjitha detyrat e tyre shkollore, dhe disa pyesin nëse fëmijët duhet të shkruajnë fare detyrat e shtëpisë.
Për këtë temë ka komentuar edhe Xhojs L. Epshtajn, drejtor i Qendrës së Familjes dhe Komunitetit në Universitetin Xhon Hopkins. Ajo thotë se “gjithmonë ka ndodhur që prindërit, fëmijët dhe ndonjëherë edhe mësuesit të pyesnin nëse kjo është vetëm një punë e ngarkuar,” raporton HuffPost.
Pas disa dekadash kërkimi se si të përmirësohen shkollat, Epshtejn thekson se detyrat e shtëpisë janë të nevojshme, por është po aq e rëndësishme që mësuesit të bëjnë detyrat e shtëpisë. Kjo nuk nënkupton procesin e dhënies së detyrave të shtëpisë për nxënësit, por një mënyrë për t’i ideuar ato.
“Mësuesit dhe administratorët e ardhshëm kanë pak trajnim formal se si të hartojnë detyrat e shtëpisë përpara se t’i caktojnë ato.” Kjo do të thotë se shumica thjesht përsërisin atë që kanë bërë mësuesit e tyre ose ndjekin sugjerimet nga tekstet shkollore”, shpjegon ajo, duke shtuar se detyrat e shtëpisë duhet të kenë një qëllim dhe të jenë më ndërvepruese.
Sipas Epshtejn, detyra e shtëpisë që kanë rezultuar të jenë më efektive është kryetema me prindërit, gjyshërit ose bashkëmoshatarët për shkëmbimin e mendimeve.
“Të dhënat tona tregojnë se me detyra ‘të mira’, shumë fëmijë përfundojnë punën e tyre, ndërveprojnë me partnerin e tyre të familjes dhe shumë prindër njoftohen për plan-programin mësimor,” shpjegon Epshtejn.