0% е кога воопшто нема алкохол во крвта (ти си трезен). BAC 0,02%: Во овој процент, може да почувствувате променето расположение, опуштање и мало губење на расудувањето. BAC 0,05%: Во овој процент, може да се чувствувате неинхибирано и да имате намалена будност и нарушено расудување.
Албанија: 0,01%
Австрија: 0,05% 0,01% за возачи кои поседуваат дозвола помалку од две години и возачи на возила над 7,5 тони
Белорусија: 0,03%
Белгија: 0,05% Казните и забраната за возење се зголемуваат како што се зголемува концентрацијата на алкохол во крвта.
Босна и Херцеговина: 0,03% за сите возачи, освен за возачите од категориите C, CE, D и DE, возачи на јавни услуги, професионални возачи, возачи инструктори и возачи помлади од 21 година или без 3 години искуство, каде што границата е нула
Бугарија: 0,05%
Хрватска: 0,05%. Нула за возачи на возраст од 18 до 24 години и професионални возачи на должност.
Кипар: 0,05% или 0,22 грама на литар.
Чешка: Нула
Данска: 0,05% за сите моторни возила, но нула ако не се вози безбедно. За првпат прекршителите, 0,05 до 0,12% резултира со парична казна и условно суспендирање на возачката дозвола (треба повторно да полагаат тест за возачка дозвола и курс за алкохол и возила). Помеѓу 0,12 и 0,20% резултира со парична казна и тригодишно целосно суспендирање на возачката дозвола проследено со нов тест за возачка дозвола и курс за алкохол и возила. Под 0,20%, паричната казна е еднаква на една месечна плата по оданочување × BAC × 10. Над 0,20%, сторителот добива условна затворска казна од 20 дена, парична казна еднаква на еден месец плата по даноците, автомобилот обично се конфискува и возачката дозвола е целосно суспендирана на три години по што следи нов тест за возачка дозвола, курс за алкохол и возила и период од две години со уред за запалување со алкохол за здив. Без оглед на нивото на алкохол, казната значително се зголемува за повторените престапници. Не постојат точни ограничувања за возила без мотор (на пример, велосипеди), но ако се смета дека некое лице не е способно безбедно да управува со мотор, тоа резултира со парична казна.
Естонија: 0,02%
Финска: за моторни возила, 0,05%, или 0,22 mg/1 L алкохол во здив, отежнато: 0,12% или 0,53 mg/1 L алкохол во здив. Казната е парична казна или затвор до шест месеци плус суспензија на лиценцата од еден месец до пет години. За отежната, можна е и затворска казна (шеесет дена до две години),најчесто како условна казна. За корисниците на немоторни возила како што се велосипеди или лесни електрични возила, не е утврдено ограничување на алкохолот во крвта, но казниво е загрозување предизвикано од возење во алкохолизирана состојба. Рутинското тестирање на здивот, без веројатна причина, е дозволено и често се практикува.
Франција: 0,05% или 0,02% за нови возачи (под три години возачка дозвола) и возачи на автобуси (135 евра парична казна и шест лоши поени на возачката дозвола, кои можат да бидат суспендирани за најмногу три години), 0,08% ( тешко, кривично дело, суспензија на лиценцата од три години, парична казна од 4.500 евра и затвор до две години)
Грузија: 0,03%
Германија: Нула за почетници (помалку од две години искуство или на возраст под 21 година), професионални возачи, возачи на автобуси, возачи на камиони и возачи кои комерцијално превезуваат патници; 0,03% во врска со кој било друг сообраќаен прекршок или инцидент; 0,05% во спротивно. За велосипедистите, границата е поставена на 0,16%, каде што не е поврзано со друг сообраќаен прекршок или инцидент. Почнувајќи од 0,16%, велосипедистите се соочуваат со истите казни како и за управување со моторно возило.
Казните започнуваат со парична казна од 500 евра и едномесечно суспендирање на лиценцата, казните се средства кои се тестираат врз основа на расположливиот приход. Од 0,11%, казната е средство кое се тестира врз основа на расположливиот приход, но најмалку 500 евра парична казна и одземање на возачката дозвола најмалку шест месеци, но обично околу една година, а во некои случаи, возачката дозвола се одзема наместо отколку повлечена (оваа казна ја одредува судот и одземањето значи дека треба да се аплицира за нова лиценца по истекот на рокот наведен од судот). Во одредени држави (Берлин, Баварија, Баден-Виртемберг) ќе се нарача MPU од 0,11% со цел да се реиздаде со нова лиценца по периодот на отповикување и тоа, исто така, опционално може да се нареди (по дискреција на органот) во сите други држави ; од 0,16%, за повторно издавање на лиценцата е потребна успешна медицинска психолошка оцена (MPU).Од 0,11% во рок од десет години по прекршок од 0,05%, има минимална казна од 1.000 евра и едногодишно повлекување на лиценцата; возачот мора успешно да помине MPU и од него се бара да му докаже на судот дека бил трезен во последните дванаесет месеци, пред да може да ја врати дозволата. За повторени прекршоци, паричната казна се множи со редот на прекршокот (удвојно, тројно, итн.), без оглед на износот со кој возачот бил над лимитот. Овие минимални казни обично ги надминуваат германските судови. Од 0,11%, судовите вообичаено бараат од престапникот на ДУИ да врши неплатена општокорисна работа. Имајте предвид дека одлуките за враќање на дозволата по одземањето не се на судот, туку на локалната административна канцеларија за возачки дозволи (Verkehrsamt).
Гибралтар: 0,05%
Грција: 0,05% (BrAC 0,25 mg/L), намалена на 0,02% (BrAC 0,10 mg/L) за нелиценцирани или нови возачи кои поседуваат дозвола помалку од две години, мотоцикли и професионални возачи. Над 0,11% (BrAC 0,60 mg/L) се смета за флагрантен прекршок што се казнува со затворска казна до две години и висока парична казна пред судот плус одземање на возачката дозвола на шест месеци. Рутинското тестирање на здивот без веројатна причина е дозволено и практикувано од страна на сообраќајната полиција, особено за време на викендите и големите празници.
Унгарија: 0
Исланд: 0,02%
Република Ирска: 0,05% генерално или 0,02% за возачи кои учат, новоквалификувани возачи (оние кои имаат лиценца помалку од две години) и професионални возачи, и оние кои ја немаат возачката дозвола на себе кога ќе застанат од Gardaí ( полиција). На полицијата не и треба причина да побара примерок за здив. Да се биде осуден за возење во пијана состојба обично носи двегодишна забрана, како и парична казна од 1.500 евра.
Италија: од 0,05% до 0,08% (543-2.170 евра казна, три до шест месеци суспензија на лиценцата), од 0,08% до 0,15% (тоа е прекршок, парична казна од 800-3.200 евра, лиценца од шест до дванаесет месеци суспензија, затвор до шест месеци), над 0,15% (тоа е прекршок, парична казна од 1.500-6.000 евра, од една до две години суспензија на лиценцата, шест до дванаесет месеци затвор, одземање и одземање возило), нула за возачи со помалку од тригодишно искуство и професионални возачи (автобуси, камиони, итн.). Дозволата секогаш се одзема во случај на: професионални возачи, втор прекршок направен во рок од две години или во случај на сообраќајка. Ако возачот одбие преглед, се смета дека бил под влијание по дифолт применувајќи ги правилата од над 0,15%. Рутинското тестирање на здивот без веројатна причина е дозволено и практикувано од различни агенции за спроведување на законот.
Латвија: 0,02% за возачи со помалку од две години искуство и 0,05% за оние со повеќе од две години искуство.
Лихтенштајн: 0,08%
Литванија: Нула за возачи на такси, камиони, автобуси, мотоцикли, возачи со помалку од две години искуство и 0,04% за оние со повеќе од две години искуство
Луксембург: 0,02% за професионални возачи и возачи со помалку од две години искуство и 0,05% за останатите (145 евра парична казна и два минусни поени на возачката дозвола ако се фатат). 0,08% им заработува на возачите цитат, 0,12% значи губење на дозволата (од 1 октомври 2007 година)
Малта: 0,08% Малта е единствената земја во ЕУ со стапка поголема од 0,05%. Малта не може да ја пресмета стапката на сообраќајни жртви поради алкохол.
Молдавија: 0,03%
Црна Гора: 0,03%
Холандија: 0,05%, 0,02% за возачи со помалку од пет години искуство (или помалку од седум години искуство кога возачот ја добил дозволата пред да наполни осумнаесет години). Воспитни мерки или курсеви за рехабилитација се одржуваат при непочитување на законот. LEMA (лесна едукативна мерка за алкохол и сообраќај) се состои од два полудена од по 3,5 часа. LEMA е наменет за возачи со BAC помеѓу 0,8‰ и 1,0‰ (помеѓу 0,5‰ и 0,8‰ за возачи почетници). Во Холандија, законската граница за оваа група на возачи е 0,2‰. Курсот е задолжителен; доколку е одбиена (или кога не учествува доволно активно), возачката дозвола се прогласува за неважечка. Прекршителот мора да ја плати таксата за курсот од 647 евра (ценовник CBR 2015).[84] EMA (Educational Measure Alcohol and сообраќај) е дводневен курс (еден цел ден и два полудена) кој се дава на луѓе кои учествувале во сообраќај со концентрација на алкохол во крвта (BAC) помеѓу 1,0‰ и 1,3‰ (помеѓу 0,8‰ и 1.0‰ за возачи почетници). ЕМА е задолжителен: ако прекршителот не учествува (или недоволно активно), возачката дозвола е суспендирана. Покрај тоа, престапникот мора да ја плати таксата за курсот од 1033 евра (ценовник CBR 2015).
Македонија: Нула за професионални возачи, возачи на јавни услуги, комерцијален транспорт и возачи почетници, 0,05% за сите други
Норвешка: 0,02%. Казната зависи од нивото на алкохол. 0,02% (парична казна, но може да се ризикува и суспендирана лиценца доколку се присутни некои отежнати околности.), 0,05% (парична казна, условна казна и условна лиценца), 0,1% (парична казна, условна или мандатна казна и условна лиценца), 0,15% (парична казна, мандатна казна и условна лиценца). Насоките наведуваат дека казната за ниво на алкохол од повеќе од 0,05% треба да биде околу 1,5 месеци основна плата и обично не помала од 10.000 NOK. За 0,02% до 0,05% казната е помала. Затворските казни обично се од три недели до три месеци со максимум една година. Периодот на суспензија варира од помалку од една година до засекогаш, кога лиценцата е суспендирана засекогаш, може да се поднесе барање за враќање по пет години.
Полска: 0,02% (прекршок, казнив со парична казна и 10 казнени поени, условна казна до 30 дена затвор и можна суспензија на возачката дозвола до 3 години), 0,05% (кривично дело, казниво со парична казна и 10 казнени поени, условно казна или мандатна казна затвор до 2 години, можно е суспендирање на возачката дозвола од 3 години нагоре). Интоксикацијата, исто така, се смета за отежната околност во случај на судар, што резултира со построга казна.
Португалија: 0,05%. 0,02% за возачи со помалку од три години искуство, возачи на возила за итни случаи, превоз на деца, возачи помлади од 16 години, таксисти, возачи од категориите C, CE, D, DE и возачи за транспорт на опасен материјал.
Романија: 0,00% mg/L. Под 0,40% mg/L алкохол BAC во издишаниот воздух резултира со граѓанска казна од највисоката (скапа) категорија (помеѓу 3.045 RON – 7.250 RON, што е еквивалент на ~630 EUR – 1500 EUR) и суспендирана лиценца за 3 месеци. Над 0,40% mg/L BAC во издишаниот воздух резултира со извршување на кривично дело (со или без привремено затворање, според околностите), што најчесто доведува до затвор од 1 до 5 години или кривична парична казна во најдобри случаи.
Руска Федерација: 0,0356% од 1 септември 2013 година, претходно нула од 2010 година
Србија: 0,02% за сите, нула за возачи на мотоцикли, професионални возачи, возачи на јавни услуги, комерцијален транспорт и почетници
Словачка: 0
Словенија: Нула за возачи со тригодишно искуство или помалку и професионални возачи, 0,24 mg/L (0,05%) за сите останати
Шпанија: 0,05% BAC (0,25 mg/L BrAC)[96] и 0,03% BAC (0,15 mg/L BrAC) за возачи со помалку од две години искуство и возачи на товарни возила над 3,5 тони и на патнички возила со повеќе од девет места. Надминувањето на лимитот е сериозен прекршок, казнет со 500 евра.[97] Возењето со стапка на алкохол над 0,12% е кривично дело (затвор до шест месеци и суспензија на дозволата до една година).
Шведска: 0,02%. Над 0,1% се смета за отежната.Годишно се прават околу 2,5 милиони случајни тестови за алкохол и околу дванаесет илјади тестови за сомневање за дрога.
Швајцарија: Нула за возачи со помалку од три години искуство, 0,05% за сите други
Украина: 0,02%
Обединето Кралство
Англија и Велс и Северна Ирска: 80 mg/100 mL (~0,08% BAC) алкохол во крвта, 35 μg/100 mL алкохол во здив или 107 mg/100 mL алкохол во урината.
Шкотска: 50 mg/100 mL (~0,05% BAC) алкохол во крвта или 22 μg/100 mL алкохол во здив (законската регулатива стапи во сила од 5 декември 2014 година)
Во британското право е кривично дело да се биде пијан на чело на моторно возило. Дефиницијата за „надлежен“ зависи од работи како што се да се биде во или во близина на возилото и да се има пристап до средство за палење на моторот на возилото и негово оддалечување (т.е. клучевите од возилото). Некој кој го надминува лимитот на совозачкото седиште, исто така, може да биде кривично гонет ако полицијата верува дека возел или може да покаже дека постои веројатност да возат.[
Дополнителни правила во Обединетото Кралство
Во Обединетото Кралство, возењето или обидот да се вози додека е над законската граница од 0,08% BAC во Англија, Велс и Северна Ирска и 0,05% BAC во Шкотска или неспособни за пиење, носи максимална казна од шест месеци затвор, парична казна до до 5.000 фунти и минимум дванаесет месеци дисквалификација. За втор прекршок направен во рок од десет години од осудата, минималната забрана е три години. Да се биде задолжен за возило додека е над законскиот лимит или неспособен за пиење може да резултира со три месеци затвор плус парична казна до 2.500 фунти и забрана за возење. Предизвикувањето смрт со невнимателно возење кога е под дејство на алкохол или друга дрога предвидува максимална казна од четиринаесет години затвор, минимум двегодишна забрана за возење и услов да се положи продолжен возачки испит пред прекршителот да може повторно да вози легално.
Прекршок е да се одбие да се даде примерок од здив, крв или урина за анализа. Казните за одбивање се исти како оние за вистинско возење во пијана состојба.
Прекршокот на возење под дејство на алкохол е прекршок за кој нема одбрана, како таков (иако во одредени ретки околности може да се применат одбрани како што се принуда или автоматизам, кои не се специфични за прекршокот за возење со прекумерна алкохолна пијалок) . Сепак, може да биде можно да се тврди дека постојат посебни причини кои се такви што прекршителот не треба да биде дисквалификуван од возење и покрај тоа што го сторил прекршокот. Посебните причини е познато дека е тешко да се утврдат, а товарот на докажување е секогаш на обвинетиот да ги утврди.
Таквите причини може да вклучуваат:
краткотрајно поминато растојание
ненамерно извршување на прекршокот (на пр., пијалоци со врвки)
итни случаи