Се поставува круцијално прашање во овој момент:дали содржините генерирани од AI на Chat GPT се опасни за здравството?!
Chat GPT е чет-бот со вештачка интелигенција кој може да има разговори слични на луѓето, да преведува и да им дава на корисниците информации. Може да пишува и добра содржина. Како, навистина добро.
И сега кога Google отворено изјави: „Соодветната употреба на вештачка интелигенција или автоматизација не е против нашите упатства“, се поставува прашањето: Дали треба да ги користиме за производство на здравствени содржини?
Пред да одлучите дали и како да користите Chat GPT за пишување здравствена заштита и оптимизација, има неколку прашања што треба да се разберат.
Ајде да истражуваме:
Што е Chat GPT?
СГ: Chat Generative Pre-Training Transformer, или Chat GPT, е алатка за обработка на природен јазик што им овозможува на корисниците да имитираат човечки разговори со чат-бот со вештачка интелигенција.
Може да препознае, сумира, преведува, предвидува и генерира големи количини на содржина врз основа на она што го научил од огромни количини јавни податоци.
Еве една кратка аналогија за да ви помогне да се визуелизира што е Chat GPT и како функционира и учи:
Замислете на детето да му се даде енциклопедија со светските информации. Откако ќе го прочитаат, тоа дете може да се обучи да одговара на едноставни прашања. Како што подобро ги разбираат информациите, тие можат поинтелигентно да одговорат на посложени прашања. Со текот на времето, тие продолжуваат да учат од типовите прашања што им се поставуваат и учат кои информации веројатно се најдобриот одговор.
Во случајот на Chat GPT, нивната „енциклопедија за учење“ е голем дел од интернетот (податоци до 2021 година). Нивната „обука“ зависи од разбирањето на природниот или човечкиот јазик, па затоа ги „разбира“ прашањата или ги поттикнува луѓето што ги поставуваат. Оттаму, може да го предвиди типот на одговор што го бараат тие прашања.
Накратко, Chat GPT учи во движење, ги усовршува одговорите додека процесира и го складира знаењето за подоцнежна употреба.
Во сржта на оваа технологија се неколку geeky иновации:
НЛП: Обработката на природен јазик (НЛП) им помага на машините да го разберат јазикот со тоа што ги делат пишаните или изговорените зборови на помали компоненти – како што тоа го прави вашиот наставник по англиски со Шекспир!
ML: Машинското учење (ML) им овозможува на машините да се обучуваат себеси на сличен начин на кој човекот учи – со обиди и грешки – да ја подобри својата точност и способност да решава проблеми.
Неговата способност да генерира содржина брзо и лесно е една од причините зошто толку многу слушате за тоа во последно време – особено за содржината на оптимизација.
Како е различен од другите четботи или алатки за содржини генерирани од вештачка интелигенција?
СГ:Важно е да се напомене дека алатките за содржина генерирани со вештачка интелигенција не се нови.
Алатките како Hub spot Chatbot Builder, Salesforce Einstein, Jasper, Content Bot и WP-Chatbot им помагаат на бизнисите да го автоматизираат производството на содржина, повторувачката поддршка на клиентите, маркетингот, па дури и задачите за продажба со години.
Но, еве што е ново…
Користи огромна база на податоци.
Chat GPT е обучен на апсурдна количина на податоци (четботите обично користат многу потесен сет на податоци), што значи дека може да изврши неколку повеќе задачи поврзани со јазикот отколку другите алатки за разговор.
Тоа е разговорен и може да одговори на следните прашања.
За разлика од другите чет-ботови, Chat GPT се сеќава на нишката од вашиот дијалог, користејќи претходни прашања и одговори за да го информира својот следен одговор.
Ги признава грешките.
ChatGPT е подготвен да признае погрешни одговори кога корисникот предизвикува одговор. Сепак, ова бара од корисникот да го забележи неточниот одговор или погрешно протолкуваното прашање и да го врати назад во следното барање.
ChatGPT може да ги признае сопствените грешки и да предизвика неточни кориснички барања.
Ги отфрла несоодветните барања.
Chat GPT е обучен да отфрла прашања кои се расистички, сексистички, хомофобични, трансфобични или на друг начин дискриминаторски или омраза.
„Гугл“ вели дека соодветната употреба на содржината генерирана од вештачка интелигенција не е во спротивност со неговите упатства.Ако
Упатството на Google е конзистентно со години во врска со автоматски генерирана содржина. „Користењето на автоматизација – вклучително и вештачка интелигенција – за генерирање содржина со примарна цел да се манипулира со рангирањето во резултатите од пребарувањето е кршење на нашите политики за спам.
Сепак, тие имаат за цел да „наградат оригинална, висококвалитетна содржина што ги покажува квалитетите на она што го нарекуваме E-E-A-T: стручност, искуство, авторитет и доверливост“.
Што значи дека ако бизнисите користат содржина генерирана од вештачка интелигенција за да создадат оригинална, висококвалитетна содржина на прво место на луѓето што ги демонстрира квалитетите на E-E-A-T, тогаш поверојатно е дека ќе бидат наградени од алгоритмите за пребарување на Google со повисок ранг на страници.
Во неодамнешното ажурирање од 8-ми февруари, Google го повтори своето упатство за содржината генерирана од вештачка интелигенција: „Нашиот фокус на квалитетот на содржината, наместо на тоа како се произведува содржината, е корисен водич што ни помогна да испорачаме сигурни, висококвалитетни резултати на корисници со години“.
Значи, дали е можно да се користи Chat GPT за производство на висококвалитетна здравствена содржина што Google ќе ја награди?
СГ: Ограничувања и грижи на Chat GPT за создавачите на здравствени содржини
Дали може да му се верува на Chat GPT за производство на висококвалитетна здравствена содржина?
Не (барем не се уште), а еве зошто:
1. Неговите одговори и информации
Пајачните вени и проширените вени не се иста работа.
2. Му недостига емпатија.
Chat GPT е обучен да биде неутрален и љубезен. Не пишува емотивна содржина. Изразувањето емпатија и емоции го хуманизира вашиот бренд и го подобрува искуството на пациентот.
3. Не ја разбира вашата целна публика.
Содржините генерирани со вештачка интелигенција не разбираат што е важно за вашата целна публика и јазикот што резонира со неа.
4. Неговото знаење е ограничено до 2021 година.
Бидејќи индексира податоци од 2021 година и порано, може да ги погреши работите. Од витално значење е вашиот тим за содржина да ги потврди сите одговори генерирани од вештачка интелигенција. Ова осигурува дека дадените информации – и информациите што ги споделувате со вашите пациенти – се ажурирани и точни.
5. Му недостига искуство.
Google отсекогаш имал строги упатства за содржината за здравствената индустрија. Неодамна, тие ги ажурираа тие упатства за да вклучат нов квалитет, искуство. Како резултат на тоа, целата здравствена содржина мора да се покаже
а. Искуство
Ова вклучува знаење или експертиза од прва рака во врска со темата. Содржините за здравствена заштита стануваат подоверливи кога се креирани или прегледани од некој со богато искуство, вештина и експертиза.
б. Експертиза
Целата содржина мора да биде од веродостоен извор (на пр., воспоставен здравствен работник или давател на услуги со соодветни квалификации и ингеренции).
в. Авторитетност
Вашата содржина и веб-локациите што се поврзуваат со вашата содржина (на пр., линкови), мора да докажат дека вашиот бизнис е авторитет во вашата индустрија или специјалност.
г. Доверба
Можеби најважната од четирите квалификации, вашата веб-страница мора да има сигнали кои укажуваат на доверливост (на пример, безбеден домен (SSL), печати на доверба, прегледи на пациенти, навремена содржина итн.)
Во објавата на блогот следната недела, се нурнуваме подлабоко во најновиот член, Искуство. Но, останува фактот дека, од сега, Chat GPT не може да ги обезбеди овие атрибути преку автоматски генерирана содржина.
6. Нему му недостасува специфичност и јасност.
За Chat GPT да функционира правилно, мора да бидете внимателни, конкретни и исклучително јасни со информациите или барањата што му ги давате, што може да одземе време. Во спротивно, ризикувате да имате ѓубре во, ѓубре надвор ситуација.
5 начини на кои можете да го користите Chat GPT за оптимизација и маркетинг на содржина
Иако можеби не сакате да ризикувате да добиете шлаканица со Google за користење содржина генерирана од вештачка интелигенција, можете да ја искористите обемната база на податоци на Chat GPT за да ви помогне да пишувате подобра, поинформирана содржина:
1. Истражување и анализа на клучни зборови
Традиционалното истражување на клучни зборови одзема многу време. Chat GPT може брзо да го следи овој процес за вас. Само внесете неколку од вашите целни клучни зборови и побарајте да ви даде листа на поврзани. Chat GPT без напор ќе обезбеди листа врз основа на неговото разбирање за резултатите од пребарувањето. Еве неколку примери на термини што ги врати кога побарав листа на клучни зборови со долга опашка за „педијатриски стоматолог“
а. Најдобар педијатриски стоматолог во моја близина
б. Услуги за детска стоматолошка заштита
в. Искусен педијатриски стоматолог
г. Детски стоматолог за деца со посебни потреби
д. Детски стоматолошки процедури без анксиозност
2. Развој на стратегија за содржина
СГ:Лудо, но вистинито. Можете да побарате од Chat GPT да претстави стратегија за маркетинг на содржина за одредена тема, и таа ќе ви врати сет на тактики на високо ниво. Не можев да одолеам да го пробам, па го замолив да ми даде стратегија за маркетинг на содржина за маркетинг во здравството. Се врати осум чекори со инструкции. Иако несовршени, тие би му помогнале на секого брзо да го следи процесот.
3. Подобро разбирање на намерата за пребарување
За разлика од Google, кој презема барања за пребарување и едноставно лоцира врски до најдобриот достапен одговор, Chat GPT се обидува да го подобри вашето барање со обезбедување дополнителни информации што можеби не сте ги разгледале.
4. Генератор на наслови
Можете да му кажете на Chat GPT дека пишувате блог за одредена тема и да побарате од него да генерира наслов за неа. Го пробав и добив интересни резултати:
а. Прашање: Создадете неколку опции за наслов за блог за користење на Chat GPT за веб-локации за здравствена заштита
Одговор:
„Chat GPT за веб-страници за здравствена заштита: иновативна алатка или опасно коцкање?
„Навигација по добрите и лошите страни на користењето Chat GPT за онлајн медицински совети“
„Дали Chat GPT е иднината на здравствените содржини? Истражување на придобивките и недостатоците“
„Границите на вештачката интелигенција во здравството: испитување на улогата на Chat GPT“
„Chat GPT и веб-страници за здравствена заштита: балансирање на практичноста со точност и безбедност“
Ажурирано за да се додаде:
Во неодамнешното соопштение, Bing (директен конкурент на Google) објави интеграција на моделот GPT-4 на Open AI, кој обезбедува искуство слично на Chat GPT за своите корисници на пребарување. Овој модел е обучен за тековни податоци за индексирање, што значи дека го нема ограничувањето на податоците од 2021 година што го има Chat GPT.
Иако оваа функција е достапна за ограничена публика во овој момент, вклучително и колумнист на Њујорк Тајмс кој доби некои вознемирувачки резултати, ова нè потсетува дека содржината генерирана од вештачка интелигенција станува се поглавна.
Интервју со Стјуарт Гандолф, главен извршен директор.Стјуарт е главен извршен директор, креативен директор и ко-основач на Healthcare Success. Тој е национален говорник на илјадници здравствени клиенти низ Северна Америка.
ЦЕЛОТО ИНТЕРВЈУ:ТУКА
Извор:https:
//www.emedevents.com/speaker-profile/stewart-gandolf-2