Познатиот бренд Ewopharma со нов корпоративен дизајн

Од самиот почеток Ewopharma се фокусира на градење мостови на фармацевтските пазари во Централна и Источна Европа. Има многу промени во регионот од 1959 – и економски и политички и во целиот тој период, Ewopharma се стекна со длабинско познавање на тие пазари и угледна позиција.

По повод 60 години од своето постоење, годинава компанијата Ewopharma се одлучи за нов изглед. Промените, како што посочуваат од фирмата претставуваат претпазлив и современ развој – еволуција, а не револуција.

Новиот корпоративен дизајн се совпаѓа со повеќеаспектната улога  на Ewopharma како доверлив партнер за медицински маркетинг и менаџмент на брендови на производи без рецепт во Централна и Источна Европа и Швајцарија – од пристап до пазарот до целосна комерцијализација. Нивната експертиза, флексибилни структури и пристапот кон клиентите претставува основа за долгорочни соработки од кои корист имаат сите страни.  Како што велат од компанијата, нивните активности им овозможуваат на деловните партнери да добијат пристап до пациентите и да стигнат до повеќе луѓе со нивните производи, без разлика дали се лекови или производи без рецепт.

Од самиот почеток Ewopharma се фокусира на градење мостови на фармацевтските пазари во Централна и Источна Европа. Има многу промени во регионот од 1959 – и економски и политички и во целиот тој период, Ewopharma се стекна со длабинско познавање на тие пазари и угледна позиција.

НОВО ЛОГО

Зошто капките формираат круг? Зошто планетите се тркалезни? Природата се стреми кон совршена форма како што е кругот. Ewopharma, исто така, се стреми кон совршеност. Токму затоа Ewopharma е ставена во центарот на кругот, затоа што кругот е клучен елемент и на нивното  долгогодишно лого. На тој начин, компанијата  зема дел од нивното наследство на патувањето кон индината.

Кругот исто така симболизира време и промена. Новото лого со додатокот “since 1959” ја одразува нивната долгогодишна традиција, стручност и успешно присуство на пазарот.

“Со Швајцарскиот крст сакаме да дадеме акцент на швајцарското потекло. Исто како и Швајцарија, ја поврзуваме стабилноста на нашата долга историја и флексибилност, обезбедена со модерен, агилен пристап и ефикасни процеси на донесување одлуки. Петрол е исклучително елегантна и длабока боја. Иницира размислување, но исто така е пријателска, природна и безбедна боја“, објаснуваат од Ewopharmа.

НОВ ВЕБ САЈТ

Новиот веб сајт ја одразува мисијата на Ewopharmа да биде иновативен партнер за маркетинг на лекови и производи без рецепт  во Централна и Источна Европа и Швајцарија.

“Нашата цел беше да направиме вреден  извор на информации за нашите бизнис партнери и клиенти. Се надеваме да се видиме наскоро на http://www.ewopharma.mk“, подвлекуваат од овој реномиран бренд.